Popular Posts

Sunday, October 17, 2010

De inceput...Despre anul meu de pauza

Sa o luam cu inceputul. Zana Maseluta s-a reapucat de "blogarit".

Zana Maseluta a descoperit masculii Romaniei si a avut un an plin de descoperiri.
Pentru inceput m-am mutat. Noua garsoniera era un deliciu vizual. Din clipa in care am intrat pe usa, totul sclipea.

Pe naiba. Calciul de pe pereti cadea imediat cum tranteai usa , unul din geamuri era spart , asa ca Zana s-a apucat de renovari.

Acum Zana are si un FairyLand al ei.
Zana se bucura cateva zile pe saptamana si de R.
R este noua (sau vechea) achizitie a zanei. Este un tip destul de dragut cu o atitudine destul de asemanatoare unui copil , dar e pe placul meu.

Cu un caine , un iubit si o casa , Zana Maseluta se simte chiar incantata de viata ei de zi cu zi.

7 comments:

  1. :))) ne-am intors in sincron mik:))))

    ReplyDelete
  2. COPIL ? Stai sa vezi ce te gadil pana nu mai poti respira !

    ReplyDelete
  3. interesant....imi place... sa fie bn...

    ReplyDelete
  4. buna. uite.. daca tot te-ai apucat de blogarit , iti ofer posibilitatea de a administrat un blog cu toate functiile seo friendly (ceea ce blogspot si wordpress nu le ofera).
    noi, lanoapte.ro, suntem o mica comunitate de blogari din care ai putea face parte si tu.
    astept raspunsul tau

    ReplyDelete
  5. "R said... COPIL?" :))
    Ai pus-o!

    ReplyDelete
  6. Raspund cam tarziu , dar da, ma intereseaza.

    ReplyDelete